Child Smile Foundation

Entebbe, Oeganda

Uitgelicht project

“Goodness is the only investment that never fails”

Child Smile Foundation is een organisatie in Entebbe (Oeganda) waar Wings of Support al ruim negen jaar mee samenwerkt. De organisatie steunt kwetsbare kinderen uit arme families in het Wakaso district door het geven van scholing, onderdak, kleding, schoenen en voedsel. Ze richt zich op de ontwikkeling van kinderen en gebruikt hiervoor (leerzaam) speelgoed, om talenten in een vroeg stadium te ontwikkelen. “Kinderen zijn de toekomst, maar pas nadat ze kind zijn geweest en hebben kunnen spelen en ontwikkelen. Geholpen door enthousiaste, vakbekwame en betrouwbare leraren”, aldus projectcoördinator Michael van Os de Man (Purser KLM).

“When I look back at working with Wings of Support, I can say that it has not only been a privilege to work together but also a blessing. We met Wings of Support when we were completely hopeless, we were in a very difficult and terrible situation with almost nothing apart from our name and identity as a project and a school. Wings of Support took us in and supported us from that very bad state until today. For Wings of Support I can say that goodness is the only investment that never fails. May God the almighty bless Wings of Support for the great support it has provided to vulnerable children in many parts of the world including the children at Mercy Primary School. Thank you very much indeed.” Alain Mugisho (School director Child Smile Foundation)